Priser og regler for leje

Priser

REOLLEJE
3 uger: 550 kr.
4 uger: 670 kr.
5 uger: 830 kr.
8 uger: 1.300 kr.
12 uger: 1.950 kr.

Lejeperioden kan godt forlænges, såfremt reolen er ledig. Hvis ikke, vil vi forsøge at finde en anden reol.

Forlængelse af reolleje koster 200 kr. per uge op til 3. uge. Forlægelse over 3 uger følger ovenstående priser.

Bemærk at vi tager 20% i kommission af dit salg – de resterende 80% er dine.

INKLUDERET I REOLLEJEN
– Fri adgang til bøjler
– Ubegrænset antal stregkoder v. opsætning herefter 10 kr. pr. ark.
(som klister- eller papmærker)
– Tyverialarmer til alt tøj.
– Daglig oprydning og tilretning.
– Fri adgang til at følge dit salg via Loppestatus.
– Øget fokus på din reol via vores profiler på sociale medier, hvor vi lejlighedsvis fotograferer og fremviser et udsnit af varerne.

EKSTRA SERVICE
– 50 stk. Manillamærker á 50 kr.
– Lån af tekstilpistol inkl. tråde til påsætning af mærker – 15 kr.
– Lån af damper til klargøring af tøjet – 30 kr.
– Tømning af reol ved forhåndsaftale – 150 kr.
– Tømning af reol ved udeblivelse – 200 kr.
– Rotation af udvalgte varer fra din reol i butikkens vinduespartier pr. uge – 100 kr.
– Hele pakken inkl. mærkning, opsætning, daglig tilretning, vindues-eksponering,
evt. opfyldning og nedtagning pr. uge. (start gebyr 200 kr) – 150 kr.

REOLEN

Reolen du lejer måler 80x32x190 cm. Denne består af:
– 1 Bøjlestang
– 2 Hylder
– Ca. 4 kroge

Der er 2 hylder i reolen, hvor du kan have stakke med tøj, sko eller lignende stående.
Derudover er der aftagelige kroge, som du kan placere efter behov.

ALL IN

Hvis du ikke kan fylde en hel reol eller ikke ønsker arbejdet der medfølger at have en reol, kan ALL IN være konceptet for dig. Ved at vælge ALL IN står vi for den fulde håndtering og det eneste du skal gøre, er at indlevere varerne hos os. Vi udvælger de varer som vi kan sælge og tager desværre ikke imod alle ting, når man vælger ALL IN. Ved ALL IN betaler du 50% i kommission af salget. Book via onlineformen eller kontakt os for nærmere aftale vedr. ALL IN konceptet på kontakt@komma-aarhus.dk.

Regler for reolleje

Dine varer skal være i pæn stand – det skal være rent og uden større fejl som huller, skader osv. Tøj skal være nystrøget eller dampet. Du kan leje damper i butikken ved opsætning af varer i din reol.

Komma bestræber sig på, at være en butik med kvalitetsvarer, som matcher tidens trends og derfor skal din reol som minimum indeholde 10 varer som er af efterspurgte mærker og stil. Reolerne må indeholde både tøj, sko, accessories og tasker mm. til kvinder. Er du i tvivl om, hvorvidt din vare passer ind i Komma, er personalet behjælpelige med rådgivning herom.

Når reolen er booket, kan du fylde den med dine varer fra kl. 12.30 lørdag inden lejeperiodens start.
Komma kan uden varsel leje reolen ud til en anden, hvis du uden forudgående aftale ikke har opstillet sine varer i løbet af den første dag af lejeperioden.

Din reol er dit ansvar. Vi forventer at du genopfylder selv. Uhygiejniske eller beskidte varer bortskaffes af personalet. Såfremt din vare har en mindre fejl uden betydning, skal dette fremgå på prismærket med stregkoden.

Ved salg af dyrere mærkevarer som eks. tasker og sko skal kvittering eller ægthedsbevis medfølge på varen. Salg af kopivarer er IKKE tilladt.

Du er velkommen til at fylde op med varer så ofte, du ønsker. Det koster 10 kr., hvis du skal have printet ekstra stregkoder (pr. ark), når du vil tilføje flere varer til din reol.

Det er vigtigt, at du selv sørger for, at alle varer er mærket korrekt med din unikke stregkode og påskrevet pris. Du kan enten fastgøre papmærker med en tekstilpistol eller påsætte klistermærke med stregkoden på et manilla-mærke eller lignende, som du sætter på med en snor. Vi anbefaler, at du ikke fastgør klistermærker direkte på tøjet, da de nemt falder af. Du er velkommen til at hente stregkoder i god tid inden, din lejeperiode begynder, så du kan klargøre dine ting hjemmefra.

For at minimere risikoen for ombyttede prismærker i butikken anbefaler vi, at du skriver både pris og beskrivelse af varen på manillamærket, evt. på den modsatte side af selve prismærket. Du kan også sætte 2 streger henover prismærket med varekoden og manillamærket, så at vi kan se det, hvis der er kommet nye klistermærker på varen.

Alle varer sælges som beset og kan derfor ikke byttes, returneres eller reklameres.

Størrelsesangivelsen på genstandene skal være intakt og ellers skal dette fremgå på prismærket med stregkoden.

Såfremt du ønsker at holde udsalg, skal du blot informere Kommas personale, således at vi kan notere det i it-systemet. Vi stiller udsalgsmærker til rådighed på henholdsvis 10, 25 og 50 procent.

Reolen må ikke flyttes, og der må ikke fastgøres ting til reolen. Herudover er det ikke tilladt at placere varer udenfor din egen reol med mindre andet er aftalt med personalet – ellers disse vil blive fjernet uden varsel.

TØMNING AF REOL

På lejeperiodens sidste dag (lørdag), skal reolen tømmes for dine resterende genstande. Såfremt reolen ikke er nedpakket senest kl. 12.00, vil Komma nedpakke reolen for dig. Gebyrer for nedpakning af varer efterladt efter lejeperiodens udløb udgør kr. 200,- pr. salgsreol. Gebyrer for opbevaring udgør kr. 50,- pr. dag. Hvis du ønsker at donere nogle af dine varer til velgørende formål efter lejeperiodens udløb, kontakt da personalet i butikken ved nedpakning.

VARER UDEN PRISMÆRKE

Varer uden prismærke eller stregkode, samt varer efterladt efter lejeperiodens udløb, opbevares i 14 dage, hvorefter de bortskaffes for kundens regning og risiko. Komma er ikke ansvarlig for tab forvoldt ved denne bortskaffelse.

VARESIKRING

Der følger ubegrænset antal tøjalarmer med i prisen. Disse er sikret gennem et antennesystem v. indgangen til butikken. Lokalet er desuden overvåget, og vores medarbejdere er almindelig overvågne over for butikstyve.
Komma kan ikke stilles til ansvar for stjålne, tabte eller ødelagte varer, ombyttede prismærker og Komma er ikke erstatningspligtig ved brand- og vandskade. I forbindelse med brand, vand eller indbrudstyveri skal din indboforsikring kunne dække dit tab – kontakt dit forsikringsselskab for mere information.

DU KAN LÆSE VORES BETINGELSER HER